O Lasówce

Dzika Konwalia – Twój najlepszy wybór

„Od zgiełku wielkiego miasta uciec by się czasem chciało…”

Dlatego znaleźliśmy ten prześliczny, cichy zakątek Polski, gdzie postanowiliśmy zbudować Dziką Konwalię w Lasówce, by oderwać się o codziennego pośpiechu i zgiełku, bo tu czas się zatrzymał. Mikroklimat alpejski, piękne widoki, cisza i przyroda sprawiają, że tutaj naprawdę się odpoczywa, i to przez cały rok! Zachwycające widoki, bliskość przyrody i wszechobecna cisza sprawiły, że agroturystyka Lasówka zamarzyła się nam, mieszczuchom. Gdy tu przyjeżdżaliśmy czuliśmy się beztrosko, swojsko i jak u siebie.

Miejsce do zimowych szaleństw

Czyste powietrze, zieleń dokoła, niezliczone drzewa i ścieżki sprawiły, że to zacisze Lasówka nas urzekło. Miejscem do zimowych szaleństw na śniegu był dla nas Zieleniec. Noclegi zaś wybieraliśmy właśnie tu, w Lasówce położonej nieopodal. Pomyśleliśmy, że cudownie byłoby mieć to swoje własne domki do wynajęcia. W Lasówce nieopodal lasu postawiliśmy cztery domki, idealne domki na urlop. W Zieleńcu, który oddalony jest o 5 minut drogi stąd, tętni życie, natomiast u nas, Dzika Konwalia nocleg da ukojenie.

Las, przy którym znajdują się domki

Las, przy którym znajdują się domki kryje w sobie szlaki turystyczne oraz narciarskie trasy biegowe o długości 200 km. To raj dla biegaczy, rowerzystów, narciarzy i osób poszukujących kontaktu z przyrodą, pragnących odpocząć w ciszy i w otoczeniu natury. Noclegi Lasówka urlop zacisze to nierozłączny kwartet, tu nie da się nie wypocząć. Alpejski mikroklimat, słoneczne stoki, piękne widoki i nasze wygodne i gościnne domki Dzika Konwalia położone nad lewym brzegiem Dzikiej Orlicy, między Górami Bystrzyckimi, a Górami Orlickimi.

Lasówka jest zacisznym zapleczem

Lasówka jest zacisznym zapleczem jednego z najsłynniejszych w Polsce ośrodków narciarskich i sportów zimowych – Zieleniec. Urlop, ferie czy weekend – każdy, kto przyjedzie w zimie do Zieleńca, po dniu pełnym wrażeń, będzie mógł usiąść sobie w zaciszu domku w Lasówce przy kominku. Latem zaś przed domkiem, na leżaku z książką, podziwiając okolicę lub odpocząć w saunie w kształcie pnia drzewa. Wędrówki po górach i leśnych ścieżkach, wycieczki po okolicy, wypady rowerowe, zwiedzanie niezwykłych miejsc w ciszy i czystym górskim powietrzu możliwe są tylko tutaj. Piękna, śnieżna zima zapraszająca na spacery i szaleństwa narciarskie na stokach w Zieleńcu czy trasach biegowych po naszej, jak i po czeskiej stronie sprawia, że jest to miejsce idealne do odpoczynku.